14 Haziran 2015

Müzik ve tutkuyla harmanlanmış eğlenceli bir dizi: Mozart in the jungle!


Bu diziyi size önermezsem içim rahat etmezdi asla. :) İzlemeye başlayalı 2 gün oldu ve henüz 7. bölümünü izlemiş bulunmaktayım. O kadar tatlı ve eğlenceli bir dizi kii..
Geçen gün Elif'in bloğunda gördüm ve merak edip izleyeyim dedim. Hakkında hiçbir şey okumadan direkt başladım ilk bölümü izlemeye. İlk yaşadığım şok Gael Garcia Bernal ile karşılaşmak oldu. Evvet, yanlış duymadınız başrolde o var. :) Ben bu adama ba-yı-lı-yo-rum! Mükemmel bir oyunculuk. İspanyol sinemasının dünya sinemasına kazandırdığı müthiş yeteneklerden biri. :)
Diziye önyargı ile yaklaşmıştım çünkü nedense bir an biyografik bir şey olacağını sandım, bir de müzikal tadında şeyleri çok sevemiyorum. Aslında hiç de öyle değilmiş evet bolca müzik var ama bunlar dizinin içinde öyle bir harmalanıyor ki mest olarak izliyorsunuz. Konusu klasik müzik, uyuşturucu ve sanatla alakalı her şey üzerine. Kalburüstü oyunculuklarla her karakter çok güzel işlenmiş. Derinliği olan karakterler yaratılmış. Bu da dizinin çıtasını epey yükseltiyor. Bir diziyi izlerken en önemli kriterlerden biri de bu benim için. Senaryo ne kadar iyi olursa olsun karakterlerin derinliği ve oyuncuların bunu nasıl kendine uyarladığı çok önemli. Aksi takdirde seyirci kendini karakterlerle özdeşleştiremiyor ve dizi de maalesef uzun ömürlü olamıyor. Özellikle Rodrigo yani Gael Garcia tabi ki tüm izleyenler gibi benim de favori karakterim. Hailey karakteri de çok güzel bir seçim olmuş. Lola Kirk ne güzel kız ya dedim izlerken. Giyim tarzını da sevdim. (Evet stil önemli, hemmen dikkatimi çeker. ) İlk kez izlediğimi söyleyecektim kendisini ama Gone Girl'de de oynamış. Hatırlayamadım nedense ilginç.


Mozart in the jungle yeni başlayan diziler arasında bir anda favorilerim arasına yerleşti bile. Henüz 10 bölümü var ve 2. sezonun ne zaman başlayacağı tam belli değil. Her bölüm 25 dakikacık kadar ve aslında iki buçuk saatlik bir filmi çeşitli partlara bölmüşler hissi veriyor izlerken. Cidden film tadında olmuş. Oldukça kaliteli. Müzikler de çok güzel. İzlerken yine kıskançlık krizlerine girdim ve acıklı gözlerle ukuleleme baktım. Bir insanın bir işi -bu ne olursa olsun- tutkuyla yapması ne ilham verici bir şeydir. İzlerken mutlu oluyorum resmen. Daha ne diyeyim bilmiyorum kolay kolay bu kadar dizi övmem ben izleyin iştee!!! :)






1 yorum:

  1. hehehe:) kelimesi kelimesine katılıyorum. ben yazsam bu kadar güzel anlatamazdım :D

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...