12 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day13




Bugünün mutlu anları aslında çok fazla. Benim için güzel hatırlanacak bir gün. Akşamüstü Beşiktaş semalarında tam bir zıplayan keçi oldum. Alışverişin dibine vurdum. (Normalde bir şey denemeyi hiç sevmem alışveriş yaparken.)  Ama son zamanlarda ihtiyaç haline gelmişti iyice. Erkek arkadaşım en sonunda bıktı da çok çaktırmadi bence. :))
Eve geleli 2 saat oluyor ve azıcık çilekli yoğurt yedikten sonra uyuyacağım. Artık çok erken uykum geliyor. Dün gece yazıyı saçma sapan yazmışım mesela uyku sersemi, bu sabah düzelttim yanlışları. :) Neysee bugün mutluydum çünkü bir şeyler rayına oturmaya başlıyor artık yavaş yavaş.. 

Day 13

1 yorum:

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...