8 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day10


Day 10: Sabah erkenden uyanmalar, büyük ve çok önemli bir gün için hazırlanmak, hiç bilmediğin bir okulda kullandığın oy ve origami kursuna gitmiş beni bile zorlayan devasa oy pusulaları..
Sonrasında Çimen'e uğra haşhaşlı açma al, eve gel kahvaltı hazırlarken bir yandan bloga bak, yeni yazılar oku, film izlemeye karar ver, korku filmi izleyemezken havanın aydınlık olmasını bilip indir, korka korka kahvaltı eşliğinde izle, uzuuun kahvaltıdan sonra seçim programlarını takip et ve akşam mutlu bir şekilde noktalansın. Yarın yeni yepyeni bir gün. :)



4 yorum:

  1. Gün gün biz de takipteyiz efendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin de çok keyifli bir blogunuz var ki. :)

      Sil
  2. Kedili fotoğraf ne kadar güzel öyle *-*

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...