12 Haziran 2015

Kitap Listesi (almayı planladıklarım)



Merhabaaa,

Geçen yazımda Babil.com alışverişimden bahsetmiştim ve hatırlarsanız bu vesileyle kendime güzel bir kitap listesi yaptığımı söylemiştim. Şimdi o listenin ilk bölümünü paylaşacağım sizlerle.
Bu aralar yeni bir şeyler okumak isteyenlere de fikir verir belki. Yorumlarınızla renklendirebilirseniz burayı çok memnun olurum. Her türlü tavsiyeye açığım efenim. :)
2. liste de kitap yerine okumayı istediğim-merak ettiğim yazarlar köşesi olacak. O listeyi de en kısa zamanda ekleyeceğim. :)

İşte benim okumayı planladığım kitaplar (babil.com'dan aldıklarım hariç.)


  • Soğukkanlılıkla, Truman Capote
  • Bülbülü Öldürmek, Harper Lee
  • Peter Pan
  • Mars'ta Bir Antropolog, Oliver Sacks
  • Yıldız Tozu, Neil Gaiman
  • Gündelik Felaket Teorileri, Marissa Pessl
  • Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz, Melisa Kesmez
  • Odamda Yolculuk, Xavier De Maistre
  • Kıyamet Kitabı, Connie Willies
  • O Gün İçin Bir Şemsiye, Wilhelm Genazino
  • Aşk Romanları Okuyan İhtiyar, Luis Sepulveda
  • Aramızdaki En Kısa Mesafe, Barış Bıçakçı
  • Tavşan Deliğinde Fiesta, Juan Pablo Villalobos
  • Narnia Günlükleri, C. S. Lewis
  • Güngezgini, Fabio Moon Gabriel Bo
  • Bir Erkek Hakkında, Nick Hornby
  • Uyku Evi, Jonathan Joe

Aralarında okuduklarınız var mı bakalımm?




7 yorum:

  1. hiç birini okumadım :( sadece Narnia günlüklerini izlemişliğim var.

    YanıtlaSil
  2. Arasında okuduğum bir kitap yok. Hatta benim kitap listemde de aşağı yukarı aynı kitaplar var :D
    2. listeyi de merakla bekliyoruuum :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece 1 tanesini okumuşum. :o
    Diğerlerini de araştırayım hemen. ^^

    YanıtlaSil
  4. Bülbülü Öldürmek, Yıldız Tozu ve Aramızdaki En Kısa mesafeyi okudum ^^
    Listedeki diğer kitaplara mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Soğukkanlılıkla yı okudum. Psikolojik gerilim mi denir ne denir bilmiyorum ama güzel kitaptı. Tavsiye ederim. Hatta çocuk yetiştiren herkesin okuması lazım bence. Ne alaka demeyin okuyunca anlarsınız ;-) Diğer kitaplarda çok güzel ama onları okumadım.

    YanıtlaSil
  6. Yıldız Tozu, Odamda Yolculuk, Aramızdaki En Kısa Mesafe, Narnia Günlükleri ve Güngezgini'ni okudum. Yıldız Tozu'nun dili çok güzel olsa da, olay örgüsü tahmin edilebilirdi. Odamda Yolculuk'u pek beğenmedim :D Aramızdaki En Kısa Mesafe'yi ne sevdim, ne sevmedim. Bazen kitaptaki olayların ucunu kaçırdım, neler olduğunu tam anlayamadım. Narnia Günlükleri favori serilerimden, şimdi yıllar sonra tekrardan başladım seriye ve yine çok büyük zevk alıyorum okurken, tavsiye ediyorum seriyi bu sebeple :) Güngezgini de şahane bir çizgi roman, muhakkak okumalısınız :) Başlarını pek sevmesem de, sonlara doğru kitabı elimden bırakamamıştım. İnsanın duygularını allak bullak ediyor-ama genelde güzel bir şekilde :D-. İyi okumalar!

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...