17 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day15


Fotoğrafların sırası biraz karışık oldu ama olsun. Birkaç gündür yazmıyordum çünkü pek mutlu değildim. Hatta sıkıntılarımla ilgili bir post hazırladım ama sonra yayınlamaktan vazgeçtim. Taslak olarak duruyor öylece. İç dünyamı, tasalarımı hiçbir zaman kolaylıkla herkese anlatamam. Bu konuda ketumum biraz. Blogda da tercih etmediğim bir şey bu ama bu aralar canım sıkılıyor fazlaca ya da sıkılıyordu demeliyim.. Bugün bir nebze olsun rahatladım. Hava da benim duygularım gibi gelgitliydi. Üstteki ve alttaki fotoğraf birkaç saat arayla çekildi. Dehşet bir yağmur vardı arada da çok sıcak oldu, güneş filan açtı. Islandım mı evet? Güneş yerine yağmuru tercih eder miyim? Evet. O zaman mutlu olabilirim birkaç gün daha yağmur varmış. :)


Ben saçlarımı kestirdimmm. Kısa saçlı halimle daha düzgün fotoğraflarımı yarından sonra paylaşırım. Şimdilik bunlarla idare edin. Nasıl güzel olmuş mu? Samimi fikirlerinizi yazın lütfen. :)



Ve işte günün ve hafta içi çoğu günümün mutluluk kaynakları minik kedicikler. Daha önceki bir yazımda bahsetmiştim. Gözleri enfeksiyon kaptığı için her gün 2 kez damla krem tedavisi yapıyorum. Ve birinin 2 gözü diğerinin de tek gözü açıldı bile. Evden onlar için mama da getirdim. Çok tatlılar. Her gün koşa koşa yanlarına gelip seviyorum bakımlarını yapıyorum ve çook mutlu oluyorum. Hayvanları insanlardan daha çok sevdiğim bir gerçek.


Sevgiler
Mutlu Keçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...