3 Haziran 2015

İlk mim! :)

Zihnin arka sokakları bloğunda güzel bir mim yayınlamış, beğenen alsın bloğunda cevaplasın demiş. Blog yazmaya başladığımdan beri kimse beni mimlemedi, ben de kıskandım ve bu soruları yanıtlamaya karar verdim hihi :) Beni takip edenler de isterse cevaplayabilir. :)

1-  Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?


Baya karışık şu an masaüstüm, bir ara düzenleyeceğim diye umuyorum. :)

2- Bir cafeye girdiğinde genellikle ne sipariş edersin?
Yazsa cola, kış ise sahlep. İçecek olarak düşündüm ben bu soruyu. :)

3- Google'da en son aradığın şey nedir?
Game of Thrones'un son bölümü ile ilgili ekşi sözlük yorumlarına bakmış idim.

4- Mesajlastığın ya da konuştuğun en son kişi kim? 
Naz.

5- Tiyatroya en son ne zaman gittin?
İki ya da üç ay kadar önce Üsküdar Tekel sahnesinde Hamlet Makinesi diye bir oyuna gitmiştik.

6- Sinemaya en son ne zaman gittin? 
Geçtiğimiz aylarda İstanbul Film Festivali kapsamında Feriye sinemasında '71 filmini izlemiştik.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Breaking Bad, Black Mirror vee Friends. Size güzel bir paket hazırladım. :)


8- Seni en çok ne çıldırtır?
Yaa bir itirafta bulunmak gerekirse ben biraz aksi biri olabilirim ve çok çabuk sinirlenebiliyorum. Şimdi bu soruyu düşününce bir sürü şeye çıldırabilirim gibi geldi. :)) Yapmacık ve özenti insanlara çok sinir olurum mesela.

9- Ne zaman uyanırsın?
Genellikle 11-12 gibi ama yakında iş nedeniyle çok daha erken uyanacağım.

10- İnternetteki ilk adın?
Lisede ergen ergen şeyler kullanıyorduk msn zamanında. Pek hatırlamıyorum ama komik şeylerdi. :)

11- Favori emojin nedir?
32 dişini göstererek gülen emoji tam benlik sık sık kullanırım arkadaş çevremde yazışırken. :)

12- Kedi mi köpek mi?
Ben tam bir kediciyim. Kiviciği bloğumu okuyanlar biliyordur zaten. Şimdi bir de kekik hanımımız var. ^^

13- En son ne tür müzik dinledin?
Genelde spotify'dan rastgele şeyler dinliyorum. Bugün de indie folk isimli playlistten bir şeyler dinlemiştim.

14- Kuzey mi güney mi?
Kuzey. Kuzey ülkelerini çok merak ediyorum. Çok güzel yerler var kesinlikle. Kuzey sineması da ayrı bir güzel zaten.

15- İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?
Kalabalık!!

16- İstanbul'da en sevdiğin 3 semt?
Öncelikle Kuzguncuk demek istiyorum. Gezmek için geldiğimde de şimdi de yaşamak istediğim yerlerden biri. :) Bir diğeri ise Moda ve tabi ki Moda demişken Kadıköy'ü söylememek olmaz. Benim en çok vakit geçirdiğim yerler zaten. İstanbul'da yaşamaya başladığımdan beri en çabuk öğrendiğim yerler de buralar oldu. (Yakın oturmamdan mütevellit) Bonus olarak da Yeşilköy demek istiyorum. Atatürk havalanına yakın oldukça güzel bir semt. Yemyeşil ve nezih sokaklarıyla ayrıca az trafiği ile İstanbul'dan ayrı bir yer gibi.

17- Kafanda genel olarak ne olur?
Ya gelecekle ilgili kaygılar ya da hayaller. Hayal kurmayı çok severim.

18- Komedi mi dram mı?
Dram galiba ya.

19- Çay mı kahve mi?
Çay. :)

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 
Yeni evimdeki ilk misafirimizi ağırladık. Beraber oturup sohbet ediyorduk, kahve içiyorduk filan. O gitti ben de yazıma devam ediyorum. :)

21- Son olarak bir sırrını paylaş?
Orta okul ve lisede takla atacağımız her beden eğitimi dersinde boynum ağrıyor diye yalan söylüyordum. Çünkü ben takla atamıyorum, evet HALA! :)


12 yorum:

  1. Kuzguncuk'ta yaşasam huzurdan Nirvana'ya ererdim sanırım. Çok şeker bir semt :) Black Mirror ve Breaking Bad gerçekten iyi dizilerdi. Umarım söylentiler doğru çıkmaz ve BB'in devamı çekilmez. Zirvede bıraktığını düşünüyorum çünkü. Game of Thrones'un yeni bölümünü insanlar fazla abartmadı mı sence de ? Tamam "kış geldi", Ak Dayı filan da ne bileyim, sevdiğim karakterler yoktu bölümde :D Stannis abim inşallah yollarda telef olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah yaa o abartanlardan biri de benim galiba. :)) Tam bu sezon savaş filan yok hiç akgezenleri de bir göstermediler diyordum ki içime doğmuş gibi 8.sezonda bombayı patlattılar. Şu Sansa'nin kocası adını unuttum o ve ailesinden nefret ediyorum umarım kaybederler savaşı. :D

      Sil
  2. Ahaha süper sonuncu :D
    Spotify'da happy to be home diye bir playlist var. Benim eeeen sevdiğim, her moda giden süper bir playlist. Sen de seversin umarım. Güzel bir mime benziyor, ben de yapmak istiyorum ama finallerden sonraya kalabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım dediğin listeye, teşekkürler. :) Derslerini geç sonra yaparsın bu mim 'i hihi kendimi abla gibi hissettim. :)

      Sil
  3. hoşgeldin blogumaaa. hadi bendeki son mimi de yap o zaman yaaa. görüşürüüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuk! :) Ne tatlı bir mim o öyle yarın yapacağım ben de. :)

      Sil
  4. Lisede kasadan takla diye bir şey vardı, nasıl korkardım yapamazdım, ve bedenden ikmale kaldım, evet sadece beden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bir şey bence bizi herkes anlayamaz. :))

      Sil
  5. İlk yazmam gerekeni unuttum, yeni evinizde neşeli keyifli günler olsun hep..

    YanıtlaSil
  6. bugün blogda kaçırdığım yazıları okuyorum:)
    ahahaha son soruda öldüm gülmekten. çünkü bende aynı öyleydim:D
    ayrıca masa üstün gülümsetti. platform 9 3/4 hangimizin hayali değil ki..

    YanıtlaSil
  7. Aaa çok sevdim bu mimi :) beni etiketlediklerinde ben unutuyorum yapmayı, sorular şahaneymiş :)

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...