27 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day18

Merhaba, şu an bu yazıyı çok huzurlu bir andan yazıyorum. Dışarıda yağmur var, terasın kapısı sonuna kadar açık, burnumda toprak kokusu, karşımda gökyüzü, kulağımda hafif bir müzik, ağaçların hışırtısı var. Bir de yanımda canım sevgilim. :) Benden mutlusu yok yani. Böyle hafif hafif yağan yağmur ne güzeldir. Her şey temizleniyor, içimiz, sokaklar.. Bir yandan dışarıyı izliyor bir yandan yazıya odaklanmaya çalışıyorum. Erkek arkadaşım şimdi ses kaydetmeye çalışıyor, güzel olursa sonuna ekleyeceğim hihi. :) Aslında video eklemek istiyordum ama zor olacak gibi o yüzden ses kaydı bile kafi. Tam bunlardan bahsederken yağmur durdu, yeniden başlamasını umuyorum. :) Günün mutluluk sebebi bu olsa da dün yazmaya zamanım olmadığından bahsedemedim. Erkek arkadaşımın doğum günüydü. Eve gelir gelmez yemek yedim, ortalığı toparladım, bulaşık yığınını hallettim, pasta yaptım, duş aldım, hediye paketlerini hazırladım, sonrası iyilik güzellik. :) Kendimizi en son Caddebostan sahilinde bulduk. Ne kadar da kalabalıktı geç saate rağmen. Harika bir ortam vardı. Gidip bir avm ya da kafeye tıkılmaktansa sahilde gökyüzüne bakarak keyif yapmayı tercih ederim. Ama sandalyeler şart. Bir ara yere boylu boyunca uzansam da sırtımı bir yere dayayamamak yordu bir süre sonra. Sandalye almaya karar verdik o yüzden. Dünden malesef pek fotoğraf yok. Bu yazı da böyle olsun napalım. Bence yeterince gözünüzde canlamıştır zaten. :)




Dip not: Yağmur sesini kaydedemedik ama müzik ve tuşların ahengini dinlemek isterseniz buyurunuz. :) İşte linki! Biraz hızlı yazıyorum galibaa eheh.

Sevgiler
Day 18


2 yorum:

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...