5 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day7


Terastan görünen bu güzel ay eşliğinde yazıyorum bu geceki yazımı. Çok huzurlu şu an. Gökyüzü sizi de mutlu etmiyor mu? Ben sabah akşam farketmez gökyüzüne baktıkça mutlu olanlardanım. Şehirden uzaklaştıkça akşamları yıldızlar daha da belirginlesiyor ya o yıldızlara bakarak güzel hayaller kurduğum geceleri hayal ediyorum. Ama şöyle bir nokta var ki böcekten vs. cok korkan biri olarak bu yıldızlar altında uyuma kısmını tavanı pencereli tatlı bir evde gibiymişcesine hayal ediyorum. :)) 
Bugün karın ağrılarıyla başlayan can sıkıcı bir gündü esasında. Sonrasında içtiğim ilaç azcık dışarı çıkıp hava almak ve bolca kediş beslemek iyi geldi bana ve tabi ki erkek arkadaşım. :)
Eğlenceli gibi gözüken bir diziye başladık bugün beraber Community isminde. Birazdan 2. Bölümü izleyeceğiz,beğenirsek devam ederiz artık. 
Bugünün benim için en mutlu kısmı iseee kitap alışverişi yapmamdı. İnternetten pek kitap almayan biriyim, çok sevmiyorum. Ama babil.com'daki indirimi duyunca öncelikle kendime güzel bir 'okumak istediklerim' listesi yaptım. Bunlardan 6 tanesini de satın aldım bile. :) Blogda yarın hem alışverişi hem de listemi paylaşacağım daha detaylı bir yazıyla. Şimdilik bu kadar. 

İyi geceler 
Day 7

2 yorum:

  1. Merak ediyorum aldığın kitapları. Yarınki yazını mutlaka okuyacağım. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  2. Ooo kitaplı yazı! enn sevdiğim :)

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...