11 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #day12



Day 12: Bugün yemekhanede farkettiğim bu detay beni çok mutlu etti. Umarım yazdığı gibi uygulanıyordur da. Ayrıca bugün H. ile bolca kızsal sohbetler yaptık. Saç, kuaför, kıyafet vs. Etrafım bir sürü kızla çevrili olunca ben de onlara ayak uyduruyorum galiba. Bu arada bugün peşimize iki tane çok tatlı minik sarman kedi takıldı. Caddeye çıkacaklar diye ödüm patladı. Bir de gözleri çok fenaydı. Damla yapılmazsa kapanacak kesin. Çok üzüldüm ufacık annesiz 2 velet. Üf. :( Kedileri çok seviyorum ya. Hele yavruysa asla dayanamıyorum. Neyse biz icerideyken başkaları ilgilenmiş sanırım duyunca mutlu oldum. Bugünün bir diğer olayı ise akşam üzeri en sevdiğim arkadaşlarımdan biri geldi evime beraber yemek yaptık bolca sohbet ettik. Çok keyifliydi. Sizi gerçekten taniyan, bilen, seven insanların çevrenizde olması ne güzel bir duygu.
İlk fotoğraf da akşamüstü güneşi batırırken çekildi. :)

3 yorum:

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...