13 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day14



Sabah evden çıkarken yine bu şekerleri sevmeden edemedim. Kendileri 2 kardeş ve apartmanın önünde yaşıyorlar. Birbirlerinden hiç ayrılmıyorlar. Bir tanesi biraz daha yaramaz. Ama onları izlemek o kadar keyifli ki anlatamam. Bir de böyle sarılarak uyumuyorlar mı uf canlarım benim. :) Neyse ki kedi dostu bir sokakta oturuyorum. Kedi evleri var derme çatma da olsa ve genelde herkes su, yemek, mama filan koyuyor. :) 
Bugün üzücü bir şey oldu esasında. 2 tane yavru kedi vardı arkadaşımla ilgilenmiştik dün, sonra gözden kaybolmuşlardı. Çok minnaklar ve birinin 2 gözü diğerinin tek gözü enfeksiyondan tamamen kapanmış. Bugün o hallerini görünce o kadar çok üzüldüm ki.. Öğle arasında arkadaşımla eczane bulup damla krem filan aldık. Sonra kedicikleri bulup gözlerini özel bir suyla iyice temizledim, damla damlattım ve krem sürdüm. Ama birinin şu an neredeyse hiç göremediğini düşünüyorum. Çok korkuyor. Ben de çok üzüldüm ama az da olsa etki etti damla yapmaya devam edersem umut olabilir belki. Şu an tek temennim Pazartesi oldukları yerde bulabilmek onları. Yanımda bolca mama da götüreceğim bu sefer. Tam bir kedici oldum ben ya, eski hallerimi düşününce gülüyorum. Bilmeyenler için söyleyeyim kedimiz Kivi'yi sahiplenene kadar kedilerden baya korkardım ben. Kedi sahiplendikten sonra yendim korkumu. :) 
Bunun dışında benim için bugünün en keyifli anı eve geldiğim zamanlardı. Akşam güneş batmadan önceki saatleri çok seviyorum. Üstteki fotoğraf da o anlarda çekildi bugün. Evimi çok seviyorum ya keşke benim olsa heheh. Daha 2 ay buradayım neyse canımı sıkmıyorum şimdiden. Yine de 'home sweet home' demekten alıkoyamıyorum kendimi. Umarım hep böyle içime sinen yerlerde yaşarım. 

İyi geceler
Day 14

2 yorum:

  1. Minnak şeyler çok tatlılar ya. İnsanlara kendilerini sevdiriyorlar. İnşallah kediciğin iyileşir.

    YanıtlaSil
  2. Soğuk çay pansumanı çok iyi geliyor. Benimde yapmışlığim var. Çaylı pamuğu gözüne tutup biraz bekettiğimde resmen iltihap fışkırıyordu. Ama hergün düzenli yapınca bir haftaya bişeyi kalmıyor.

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...