2 Haziran 2015

100 Happy Goat Days #Day4




Ve son eşyalar da taşınır. . Bu garibim kutuların öylece boynu bükük sokaklarda kalmasının sebebi akşamüstü köyüne gidecek olan taksicinin bizi pat diye ortada bırakması. Sokağa çıktığımızda ortada eser yoktu kendilerinden. Neyse. :)  Bugün çok yorulduk çok. Elim acıyor hala. Teras katı iyi güzel de asansör olmaması çok fena belimizi büktü. O bavullar 4 kat nasıl çıktı ah ah. Neyse bitti ama. Bugünün mutluluk sebebi artık evle alakalı sorunlardan kurtulmuş  biri olarak yepyeni bir yerde yeni bir başlangıç yapıyor olmak.
He bu arada nereye gidersem kedileri de çekiyorum galiba. Fotoğraftaki kuzucuk apartmanda mahsur kalmış,  süt ile güzelce besledikten sonra sokağa bırakiverdik. Günün son mutlu edici olayı ise Game of Thrones'un yeni bölümü idi. Harika bir bölümdü. Sonlara doğru heyecandan nefes alamadım resmen. :) Bugünün havadisleri de böyle işte.
Ben şimdi biraz kekik hanım ile oynayacağım. Sonra da güzel bir uyku.

İyi geceler. :)

Day 4

5 yorum:

  1. Hayırlı olsuun :) off çok merak ediorum game of thrones uuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. :) 8. bölüm çook heyecanlı, hemen izle!

      Sil
  2. şu son fotoğrafa evin, çatı katının sıcaklığı yansımış resmen. ben hissettim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kaldığım yerin asıl sahibi arkadaşım o mor tenekeyi senin için tiyatrodaki dekordan çaldık dedi hihi. Ben de aferin, tam benlikmiş dedim. :))

      Sil
  3. Kedili terliklerin ne kadar hoş, çok beğendim :D

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...