6 Ocak 2015

Bloğumdaki degişikliği fark ettiniz mi?

Miribaaa yazacak konular öyle bir birikti ki anlatamam. Tabi ki hiçbiri zorunluluk değil. Aklımda sadece bloğa yazılmayı bekleyen şeyler var. Yani ben çok yazmak istiyorum da zaman yok hesabı bir şey. Diğer yazılardan önce şu minik postu buraya bırakmak istedim.


Bloguma böyle bir şey eklemeye karar verdim. Bu beni çok heyecanlandırdı hatta epey teşvik etti daha henüz yeni yılın başlarındayken. Bloğuma girdiğinizde sağ tarafta görebilirsiniz hemen. 2015 yılı boyunca bu sekmeleri bolca güncelleyeceğim. İsimlerin üzerine gelip tıkladığınızda sizi listelere götürecek. Böylece sene sonuna geldiğimizde mutlu keçi'nin hayatına neler girmiş, bu seneden neler kazanmış, neleri çok beğenmiş, neleri sevmemiş.. gibi gibi şeyleri hep birlikte görebileceğiz. Bu benim için de çok keyifli oldu. Tabi ki defterlerimden asla vazgeçmem orada da yazılacak bunlar ama burada da yazmaktan bir zarar gelmez. Hem sizlere de ilham verir belki, yeni şeyler keşfederiz hep birlikte. Lazy Otter'ın bloğunda görmüştüm buna benzer bir şey. Ben birazcık daha çeşitlendirdim sadece. Ha bir de sinek sekiz'in 2015 ajandası da ilham verdi bu konuda. Ajandanın sonunda çok güzel sayfalar var: Bu sene yürüdüğüm yollar, izlediğim en güzel filmler, tanıştığım insanlar, pişirmeyi öğrendiğim yemekler gibi.. :) Hala yeni bir ajanda almadıysanız kesinlikle tavsiye ederim.



Şimdilik bu kadar!
Yakında uzunca bir yazıyla yine buralarda olucam efenim.
Sevgiler! :)

Bik bik bir güncelleme: Yukarıda belirttiğim 2015 güncesinde ufak tefek değişiklikler yaptım. Keşifler ve dinlediklerim bölümlerini eklerken; tiyatro, sergi , konser, festival kısımlarını biraz dağınık gözüktüğü için sanatsal etkinlikler adı altında tek bir çatı altında topladım. Böyle daha iyi oldu sanki. Ara ara değişiklik yaparım ben yine dayanamam. Bir de her bölüme sevdiğim görselleri ekledim, bir bakarsınız.

5 yorum:

  1. çok beğendim. ^-^böyle şeyler güzel oluyor hem bloga girip güncelleme isteği ile blogu gğncel tutuyorsun hem şuralara bir şey yazmalıyım isteğiyle kitap okuyup dizi filmlere başlamanı teşvik edebiliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle! hem ben çok unutkanım bir yerlere yazmayınca cidden anımsayamıyorum o açıdan da iyi oldu.:) bide buraları boş gördükçe bir şeyler yapasım gelecek cidden. :)

      Sil
  2. Hangi gadgeti kullanarak nasıl yaptığınız hakkında birazcık bilgi alabilir miyim? Benim listeler açıkta ve sağ yanda çok yer kaplıyor. Böylece daha derli toplu olabilir blog. Teşekkürler şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bu blog ayarlarında sağdaki panelde hani kayıtlar, istatistikler gadgetler filan yazan, oradan sayfalara tıklayıp istediğiniz konularda yeni yeni sayfalar ekleyebiliyorsunuz. bu şekilde yayınlıyorsunuz yazıları. sonra da yerleşime tıklayıp gadget ekle diyorsunuz ve sayfalar gadgetini ekleyip bu yazıların görünmesini sağlıyorsunuz. biraz uzun anlattım ama çok basit aslında. :)

      Sil
    2. Kolaymış cidden, sağolun hallettim sayenizde...

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...