15 Temmuz 2015

100 Happy Goat Days #Day24

24. Gün: Bugün aslında birikmiş günlerin mutluluğu var üzerimde. Hafta sonu ile başlayan zaman zaman sekteye uğrayan ama yine de içimde bir yerlerde beni hiç yalnız bırakmayan tatlı bir mutluluk. İlk kıvılcımını verdiği an belgrad ormanında bisikletlerimizle ormanın derinlikliklerine doğru daldığımız andı. Bisiklet sürmeyi çok özlemiştim çok. Kondisyonum çok kötü ama kendimi çok mutlu ve özgür hissettim o an. Özellikle yokuş aşağı kendini bırakıp saçlarında rüzgarı hissettmek o adrenalini yaşamak o kadar keyifli ki anlatamam. :)





Hafta sonu öyle güzel geçti ki pazartesi sendromunu tam yaşayamadım bile. Dün ise en yakın arkadaşlarımdan birini misafir ettim evimde. Çook güzel sohbetler ettik beraber. Terasta yıldızlara bakarak hayaller kurduk. Çevremizde az da olsa bizi anlayabilecek yapıda insanlar olduğunu bilmek çok güzel. Dün akşama dair bir fotoğraf yok ama bazı anlar sadece hafızalarımızda yer alsa ne olur değil mi? Hatta belki de daha güzel ve özel olur. Öyle işte.

Siz de ne var ne yok? Hala beni okuyan birileri var mı acaba oralardaaa..

Bu arada asıl olayı söylemeyi unuttum, ben yarın İzmir'e gidiyorum. Canım aileme kavuşmaya. :)


6 yorum:

  1. Ben varım mesela. Çok severek okuyorum. Ben de istedim Belgrad'da bisiklet sürmeyi. Ama ne bisikletim var ne de arabam. Olsun. Hayali bile güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bisiklet kiralayabilirsiniz ki. Arabası olan bir arkadaş da bulundu mu ver elini Belgrad. İmkansız değil. :) Yazılarımı merakla bekleyen birileri olduğunu bilmek güzel. Teşekkür ederim küçük Joe. :)

      Sil
  2. Bisiklete binilir, bisikletle gezilir. Bisiklet bir yaşam biçimidir. Bisimqklet sürülmez, o yapışık bir ikizin gibidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe çok kafiyeli ve güzel bir tanımlama olmuş. keşke ben de daha çok sürebilsem.

      Sil
  3. Bisiklete binemem :( kötü bir düşmüşlğüm var küçükkene ..bir daha cesaret edemedim..
    arabaya bayıldım :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet o korkuları yenmek zaman alıyor ama bu yıl için yeni bir karar alıp belki bu konuda cesaretinizi toplayabilirsiniz. :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...