31 Temmuz 2015

Happy Goat Days #Day26

Neredeyse 1 hafta olmuş. Aslında mutlu günler devam ediyordu ama nedense bir türlü bir araya getiremedim sözcükleri bu hafta. Biraz yoğundum galiba. Neyse bu hafta sonundan beri beni mutlu eden şeylerden bahsedeyim kısaca. :)

Geçen Cuma ev bakmaya Maltepe taraflarına gittik. Begenemedik malesef. İstanbul'da ev bulmak ne kadar zor ya. Umarım buluruz uygun bir yer. O konuyu düşündükçe epey içimi sıkıyor, o yüzden düşünmemeye çalışıyorum. Ev bulamadık ama tombik tatlı bir velet bulduk. Zar zor kaldırdım valla. Tam bir yumak! :)


Cumartesi ise işle alakalı bir eğitim için Bostancı Dedeman oteldeydik. Keyifli geçti sayılır. Eğitim sonrası ise eve gelip güzelce yemek yiyip bolca kekik (erkek arkadaşımın kedisi) sevdikten sonra Kuzguncuk'ta aldık soluğu. Gitmeden evvel bir de kekik hanımı yıkadık güzelce. Çok korktu çok. Bır daha zor yıkarız. :)


ilk mahsuller. 
Kuzguncuk çok cici. Bir türlü gidememiş olsam da Nail kitabevi de açıldı tam oldu. Biz genelde cinaralti kafede oturuyoruz sahil tarafındaki.



Pazar günü ise arkadaşlarımızla Caddebostan taraflarına gittik. 1 aydır çatıda kullandığımız sandalyelerin de açılışını yaptık böylece. Çok keyifli bir hafta sonu oldu.


Hafta içi isee çok hızlıca geçti. Çarşamba günü İzmit'ten arkadaşım geldi. 2 gün onu misafir ettim. İş çıkışları gezdik bolca. Bir gün Kadıköy, Moda taraflarında diğer gün ise Beşiktaş, Ortaköy semalarındaydık. Ortaköy'den nefret ettim. İğrenç bir kalabalık vardı. Moda ise her zamanki gibi favori yerlerim arasında.


 Bir de kendi kendime bir karar aldım. Böyle bir yere gittiğimde nerede yesek nerede bir şeyler içsek sorunsalına çare niteliğinde güzel yerlerin bir listesini barındıracağım. Normalde manuel yapmayı düşünüyordum bu olayı ama o baya zor olacak bir de aradan belirli bir zaman geçtikten sonra orası neresiydi ya diye düşünmeye başlayacağım. O yüzden bu işi akıllı telefonum ne güne duruyor diyerekten onunla halletmeye karar verdim. Bunun için "zomato" uygulamasını kullanacağım. Bugün yavaştan listeye başladım hatta. Listedeki yerleri deneyimledikçe burada da bahsederim zaten.
Sizin Kadıköy-Moda civarlarında önerebileceğiniz güzel yerler var mı pekii? :)


Bu arada arkadaşım dün döndü evine. Ben de eve geldiğimde evi toparladım, bulaşıkları yıkadım. Erkek arkadaşımla güzel bir yemek hazırladık, afiyetle yedik. Yeni bir diziye başladık bir de "Mr. robot" Şimdilik fena değil şeklinde ilerliyoruz, öyle çok ayılıp bayılmadım. Ama bir şekilde izlettiriyor kendini. Başka diziler de var hakkında yazacağım ama başka bir yazıya bırakıyorum o işi.


Bugün çok kötü başlayan bir gün oldu esasında. Can sıkıcı şeylerden çok bahsetmek istemiyorum burada. Sadece ev olayında yine başa döndüğümü söyleyebilirim. Ev arkadaşı aramaya başladım yine ve yaklaşık 1 buçuk ay içinde kesinlikle bulup çıkmam gerekiyor her ne kadar bu evden ayrılmak istemesem de. Bazen gerçekten çok zorlanıyorum. Özellikle bu ev mevzuları, pahalı kiralar, insanlarla olan mecburi diyaloglar vs. çok canımı sıkıyor. Umarım tutunabilirim diyorum bu şehirde. Neyse bakalım..


Ancaaaak şu an elimde sek çilekli sütüm ile ay tam tepemde, bulutlar hızlıca geçip giderken ve soğuğa rağmen 2 kat hırkayla terasta bu müzik eşliğinde bu yazıyı yazarken pek huzursuz olamıyorum ne yalan söyleyeyim. Huzur, içimizde bir yerlerde hep ve onu açığa çıkaracak ufak hamlelere ihtiyaç duyuyor. Ara ara mutsuz olsam da -herkes gibi- kendimi iyileştirebiliyorum ve bu huyumu çok seviyorum. Şimdilik benden bu kadar. Yeni bir günde görüşmek üzere. :)



İyi geceler.

4 yorum:

  1. Keçicik sana foursquare'i şiddetle öneririm. Zomato'yu bilmiyorum ama.
    Bir de Istanbul'da ev bulmak çölde su bulmak gibi bir şey. Sıkmamaya çalış canını. Ama doğruya doğru sıkıntılı bir süreç. Zor bir şehir. Ama işte o kadar renkli ki. İnsanın kanına giriyor.
    Çınaraltına ben de çok giderdim. Yazın çok keyifli olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zomato sadece yeme-içme amacıyla kullanılan bir uygulama foursquare hiç kullanmadım ya. cidden iş görürse deneyebilirim aslında. çınaraltı çok güzel. belki karşılaşırız bir gün. :)

      Sil
  2. Yazıların beni mutlu ediyor, demiş miydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dememiştiin! ben şimdi daha mutlu keçi oldum eheh.

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...