6 Ocak 2019

Ocak'19 izlenecekler listesi


2019'un Ocak ayı itibariyle her ay sevgili eşim Uğur ile kendimize izlenecek filmler listesi yapmaya karar verdik. Çünkü artık sürekli Netflix kolaylığına kaçıp dizi izliyoruz he güzel diziler izliyoruz o ayrı ama bu süreçte sinemayı çok boşladık ve nereden başlayacağımızı da bilmiyoruz. O nedenle her ay kendimize oluşturduğumuz bu film listesinden mümkünse hepsini ya da birçoğunu ay içerisinde izlemeyi düşünüyoruz. Ben de bu listeyi kendime saklamaktansa burada da paylaşmaya karar verdim. Ay sonunda izlediklerimiz olacak mı hangileri olur bilmiyorum ama bizim için motive edici bir yeni yıl başlangıcı olacağına inanıyorum. ^.^

İşte Ocak ayı film listemiz: (Herhangi bir sıralama yok. Ancak fikir vermesi açısından imdb linklerini ve puanlarını da ekliyor olacağım.)




6 yorum:

  1. Güzel fikirmiş, ben de göz atacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bir film listem var akıllara zarar. Hadi bunları da izleyelim :) Ay çok pardon ekleyelim :)

    YanıtlaSil
  3. valla ben not alıp sonra bakıyorum yorumlarına inceliyorum kafama yatarsa izliyorum yoksa ömrümden kimseye boşa zaman vermem :)

    YanıtlaSil
  4. Heyy selam , bloğunuzu yeni keşfettim birkaç içeriğinize göz attım vakit buldukça ziyaret edeceğim sevgiler 🌺🎈

    YanıtlaSil
  5. selamlar sitenize ilk defa denk geldim takibe aldım sizi karşılıklı ziyaretler yapabiliriz artık ^_^

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunuzu takip ettim . Sizi de bloğuma beklerim teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...