15 Mayıs 2015

Fotoğraflı günlük

Eğlendiğim ve iyi vakit geçirdiğim bir günden. Uzun süredir bu aralar neler yapıyorum temalı yazı paylaşmamıştım. Bu da bir ön gösterim olsun. Devamı gelecek efenim. :) Fotoğraflar Beşiktaş, Cihangir, Beyoğlu dolaylarından.

















Nisan '15


Odama böyle şirinlikler yapmıştık erkek arkadaşımla geçtiğimiz günlerde. İnstagramda paylaşınca da çok beğenildi. Burada da yer veriyim dedim o yüzden. :) Tam odamı daha yaşanılır bir yere ceviriyordum ki bazı gelişmeler oldu. İleride bambaşka yerlerde başka başka bir dekorasyona sahip yeni odamdan yazıyor olurum belki size. Şimdilik burası benim en sevdiğim köşem ama. :) Bu arada bu sefer daha açık soft tonlarda şeylerle dekore etmek istiyorum odamı. Açık renk duvarlar, beyaz çarşaflar ve yastıklar belki beyaz minik ışıklarla bezeli bir oda düşünüyorum bakalım. :) 

Siz ne tarz yatak odalarını beğeniyorsunuz ya da sizinki nasıl? :) 

1 yorum:

  1. çatalmektep sokağı fotoğrafına bayıldım!!
    genel olarak soft renk, ama çalışma masam ve kitaplığımın olduğu köşe oldukça renkli :D

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...