28 Aralık 2013

Hoş Geldin 2014 Ho Ho Ho!


2013'ün bitmesine sayılı günler kala artık yeni yıl dileklerimi sıralamamın zamanı geldi diye düşündüm ve bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. 2013 benim için güzel geçen bir yıldı bireysel olarak düşündüğümde böyle ama tabi ki kötü şeyler de olmadı değil. Geriye dönüp baktığımda bu yıl son sınıfa geçmenin heyecanını yaşadım. Artık ben de 4. sınıf oldum. :) İyi bir şirkette 1 aylık bir staj yaptım. Benim için harika bir deneyim oldu iş hayatını görmek adına. Bolca seyahat ettim, bir sürü fotoğraf çektim. Tabi ki en unutulmaz yolculuğum sevgilimle Sırbistan'a gitmemizdi. :) İspanyolca kursuna başladım ama yarım bıraktım. Bu yıl çokça dizi keşfettim bir çoğu favori dizilerim haline geldi. Dizi bağlamında çok bereketli bir yıldı 2013 ama sinema ve edebiyat adına aynı şeyi söyleyemeyeceğim malesef. Çok fazla oyun da izleyemedim. Tiyatro adına da kuru bir seneydi. Ancak bir sürü yeni güzel şarkılar keşfettiğimi söyleyebilirim bu sene de. 2013'ün son dönemlerinin bana kattığı bir diğer şey de keçe dünyası oldu öyle şirin güzel şeyler var ki tam yemelik. :) Daha çok başlarındayım her şeyin ama sonuç tatmin edici olmasa da keçelerle uğraşmak çizim yapmak çok zevkli. 2014'e üç gün kala ben de bu seneden beklentilerim neler diye düşünmeye başladım ve şöyle bir liste ortaya çıktı. Bu yıl beni neler bekliyormuş bakalım. :)

1- Öncelikle somut hedeflere geçmeden önce tabi ki herkes gibi benim de 2014'ten beklentim benim ve sevdiklerim için sağlıklı, huzur dolu ve mutlu bir yıl olması. Umarım herkes için de öyle olur.

2- Bu yıl mezun olmak istiyoruuum. Lütfen beni mezun ediniz sevgili okulum. Tabi ki mezun olmak için çok çalışmak gerekiyor. Bu yıldan dileğim bir süre daha bana çalışkan öğrenci azmi ve hırsı aşılaması. :)

3- 2013'te çok az kitap okumuşum. 2014'te yepyeni yazarlar keşfetmek, bolca roman okumak, ihmal ettiğim şiir ve öykü kitaplarına vakit ayırmak veee bolca fantastik türde kitaplar okumak istiyorum. Goodreads'te şimdiden 2014 hedefimi belirleyeceğim bakalım yıl sonunda kaç tane kitap okumuş olacağım.

4- 2013'ün son günlerinde Miyazaki sayesinde anime dünyasına yine ısındım 2014'te bolca animasyon izlemek istiyorum. Sevdiğim yönetmenlerin diğer filmlerini de izlemek ve yeni filmler keşfetmek istiyorum. 2014 hedefim daha az dizi daha çok film izlemek eheh. Şaka bir yana bu yıl kendime haftada en az 1 film izleme sınırı koyuyorum. Yoğun haftalar, sınav dönemleri hariç :)

5- Çok uzun uzun yazıyorum galiba isteklerimi kısaltarak devam edicem. :) 2014'te bol bol tiyatroya gitmek istiyorum. Umarım güzel oyunlarda olur ama hayal kırıklığı yaşayınca soğuyorum malesef.

6- İngilizce'mi çok geliştirmek istiyorum. What can I do sometimes yağni.

7- Daha sağlıklı bol bol sebze-meyve tükeceteceğim bir yıl olsun. No Cola no Cips! :) Cipsi bırakmak zor olabilir söz veremiyorum. :/

8- Tezer Özlü'nün de dediği gibi gitmek, gitmek, gitmek.. Her daim yolculuk yapmak istiyorum. Yollar hiç bitmesin.

9- Bu yıl da hedeflerimden biri daha erken yatıp erken uyanmak tabi ki. Ama bu sefer bunu uygulayacağım inat ettim. :)

10- Bloğuma daha sık yazacağım bir yıl olsun. Her hafta 1 yazı mesela ne dersiniz? Bu arada takipçi sayım artsa şevkim de artar gibi geliyor. 2014 beklentilerime bunu da iliştiriyim hedef 100 takipçi olsun mesela olmaz mı? :)

11- 2014'te de sevdiğim şeylere, hobilerime bol bol vakit ayıracağım. Yaşasın bizi mutlu eden güzel uğraşlar.

12- Bu yıldan beklediğim en önemli şeylerden biri deee güzel bir iş tabi ki!

13- Sürprizler hiç bitmesiiiin!

14- 2014'te de yeni insanlarla tanışmak istiyorum. Yeni yıl demek yeni "her şey" demek.

15- Eskiyen, bizi hırpalayan, değişmemizi engelleyen her şeyi çöpe atacağımız bir yıl olsun. Gelsin yeni başlangıçlar. :)

16- Şans hep bizden yana olsuuun!

17- Veeee son olarak bu yılda her yıl olduğu gibi çok sevmek ve çok sevilmek istiyoruuum. Hayatımdaki sevdiğim insanlar iyi ki varlar ve hep olsunlar. :)



Herkese mutlu, sağlıklı ve şans dolu bir yıl dilerim!

Sevgiler, mutlu keçi. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...