12 Ocak 2014

Birgi

Yine bir gezi yazısıyla daha sizlerleyim sevgili okuyucularım. :) Geçenlerde üyesi olduğum fotoğraf kulübüyle birlikte Ödemiş, Birgi'ye gittik. İzmir'dekilere nasıl gidileceği hakkında ufak bir not düşeyim. Biz Basmane Garı'ndan biletlerimizi alıp trenle Ödemiş'e gittik. Bilet fiyatları gidiş dönüş 12 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. 1,5-2 saat kadar sürüyor yol. Ödemiş'te inince biraz yürüyüp duraklardan bir minibüse atlıyorsunuz ve Birgi'ye gidiyorsunuz. Çok ufak bir yer Birgi. Şirin daracık sokakları var, insanları da pek cana yakın. Ama yediğimiz gözlemeleri hiç sevmedik ve aç kaldık bunu da söylemeden geçemeyeceğim. Bir de her lafa karışan çok bilmiş gözlemeci amca eşlik etti uzunca bir süre yemeğimize. Çok komikti. Neyse yine de güzel bir geziydi. Ben de sizlerle fotoğrafları paylaşmak istedim. Buyrunuz efenim. :)

Bendeniz. :)

Orada da bir keçi buldum. :)



Arkadaşlar iyidir.





Bu fotoğrafı çok sevdim.

Parkta çocukluğumuza döndük dakikalarca sallandık. :)





Çakırağa Konağı




4 yorum:

  1. ne kadar da güzel biryermiş burası :) Ellerine sağlık, fotoğraflara bayıldım tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. hihihi kim bu bene tatlım diyor diye şaşırdım bir an. :)) teşekkür ederim ki beraber de gidelim. :)

    YanıtlaSil
  3. Ege çok güzel, değil mi? ;)

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...