21 Şubat 2016

Dizi Meydan Okuması (Geç de olsa kapanış!)

17. En sevdiğiniz animasyon dizisi?

Animasyon dizileriyle pek aram yoktur ama bu soruya çocukluğumun en sevilen kahramanlarından biri olan Sailor Moon ile cevap verebilirim herhalde. Hatta iş yerinde masamda Mamoru ve evde de Venüs savaşçısı oyuncaklarım var. :)



18.  En sevdiğiniz komedi dizisi?

Aslında Friends ama Community de çok eğlenceli bir dizidir. Henüz 3. sezondayım ve şimdilik çok eğlenceli ilerliyor. Özellikle Pierce karakterine çok gülüyorum.





19. En sevdiğiniz mini dizi serisi?

Daha 2-3 gün önce izleyip bitirdiğim yeni sezon dizilerinden And Then There Were None. Çok heyecanlı, acayip gerilimli bir hikaye. Agatha Christie'nin On Küçük Zenci kitabından uyarlanan 3 bölümlük dizide katilin kim olduğunu hiç tahmin edemeyeceksiniz. :)

20- En sevdiğiniz bilim kurgu/gizem/macera dizisi?

Black Mirror. Teknolojinin bizlere neler yaptığı ve gelecekte bizleri nelerin beklediği konusuna ışık tutan distopik bir yapım.



21. Kirli zevkiniz olarak gördüğünüz bir dizi?

Şu an izlemiyorum yarıda bıraktım ama bir aralar Awkward'ı izliyordum. Liseli gençlerin maceraları konulu çerezlik bir diziydi. Fena değildi. :)

22. En iyi öpüşme sahnesi hangi dizideydi?

Outlander Jamie and Claire ikilisi diyorum. Aralarındaki tutkuya özellikle Jamie'nin yaklaşımına izleyip de iç geçirmeyen yoktur herhalde. Di mi kızlar? :)



23. En sevdiğiniz erkek dizi karakteri?

Chandler Bing!



24. En sevdiğiniz kadın dizi karakteri?

Hazır Friends'ten gidiyorken buna da Phoebe demesem olmaz.

25. En sinir bozucu dizi karakteri?

The Killing dizisinde  öldürülen kızın annesi olan karakter. İzleyenler kimden bahsettiğimi anlayacaktır. Hayatımda bu kadar itici bir karakter gerçekten görmedim. Her sahnesinde içimden kendisini bir sarsmak geçiyordu.

26. Hangi karakterin ölümü sizi çok üzmüştü?

Game of thrones'taki karaktarlerden birkaçı. İzlemeyenler için spoiler olmasın diye düğün sahnesi diyeyim izleyenler anlasın.

27. En iyi ilk bölüm hangi dizideydi?

Eski dizileri hatırlayamıyorum maalesef çok ama son zamanlarda izlediklerim arasında Wayward Pines ve Killing ilk bölümleriyle baya keyif vermişti. Wayward Pines oldukça gizemli başlamıştı hatta her ne kadar sonraları abuklaşsa da ilk bölüm merak uyandırmak açısından güzeldi. The Killing zaten efsane. İzleyin mutlaka.

28. En iyi dizi finali?

Tartışmasız Breaking Bad.

29. Sizi hayal kırıklığına uğratan dizi?

Orange is the new black. Almış olduğu övgülere dayanarak başladığım ama bana hitap etmeyen ve yarıda bıraktığım bir dizi oldu. Hapishane dizilerini çok sevemediğime emin oldum böylece.

30. En iyi dizi repliği?

Burada örneklerini bulacağınız repliklerdir. Rust rulez!




3 yorum:

  1. Black mirror'ı görünce heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
  2. Friends'te benim de favorim Chandler'dı. Bu arada Outlander'ı senden görüp başladım ve Jamie'ye aşık oldum. O ne sevimli ne tatlı bir şey ya :-) Devamı çekilsin hemen.

    YanıtlaSil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...