27 Ekim 2013

Okuma Listesi (Kasım-Aralık)

The Librarian by Mab Graves

Ekim ayının sonuna yaklaştığımız şu günlerde Kasım ve Aralık ayları için kendime bir okuma listesi hazırlamaya karar verdim. Kasım'da 2 haftalık sınav dönemi nedeniyle çok kitap okuyamayabilirim. Onu da göz önünde bulundurarak önümüzdeki süreçte neler okuyabilirim diye düşündüm ve şöyle bir şey çıktı ortaya.

1- Şibumi- Trevanian

2- Fotoğrafta Kompozisyon- Tom Grill, Mark Scanlon (Bitmek üzere)

3- Akdeniz- Panait Istrati

4- Şeker Portakalı- Jose Mauro De Vascondelos

5- Franny and Zooey- J. D. Salinger


Bunların dışında İngilizce kitaplar da okumayı düşünüyorum ama onlar henüz kesinleşmediği için ekleyemedim. Belli olunca onlarla ilgili de bir post yazarım belki.

Sizin önümüzdeki günlerde okumayı planladığınız kitaplar neler peki? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...