22 Ekim 2013

Kırtasiye Alışverişi




Okul, yolculuklar, bayram derken pek fırsat bulamadım yazmaya ve uzun aradan sonra dönüşüm bir kırtasiye yazısıyla olsun dedim. Son zamanlarda satın aldığım 3-5 şeyden bahsetmek istiyorum.
En soldaki pembe kalemi geçenlerde Alsancak'ta bir kitapçıdan satın aldım. Çok tatlı bir pembe renge sahip Staedtler marka kalem. Diğer keçeli kalemlerden farklı olarak kuru ve iz bırakmayan cinsten bir yapısı var. Pastel boyaları anımsatıyor biraz. Ders notlarımda önemli yerleri çizmek için kullanıyorum şimdilik.
Soldan 2. şey bir silgi. :) Çoğu kişi gerçekten yer fıstığı zannediyor. O yüzden komik diyaloglar yaşanmıyor değil. Novi Sad'ta bir kırtasiyede gördüm bu silgileri. 3'lü paket halinde satılıyor. Fiyatını malesef hatırlamıyorum. Gayet iyi siliyor ve kullanışlı.
Soldan 3. şey bir kitap ayracı. Bugün D&R'dan satın aldım. Üzerinde şöyle yazıyor; "Şu bir günlük dünyada kitap mı okunur yaa?" :)
Soldan 4. şey ise bir kurşun kalem. Görüldüğü üzre. :) Faber Castell'in yeni serisinden. Değişik temalarda kalemleri vardı. Ama ben en çok uğur böcüklüyü sevdim.
Ortada gözünüze çarpan sarı şey de yeni yapıştırıcım. Uhu'nun o tipik kendine has kokusunu ne kadar çok sevsem de sticlerin kullanımı daha rahat bence. Peki ben neden bugün bunu satın aldım derseniz, çünkü hala gezi defterimle ilgilenemedim ve düzenlenmesi gereken şeyler mevcut. Belki de yapım aşamasını bloğumda paylaşabilirim. Bakalım. :)
Son olarak gördüğünüz şey ise yeni kalem kutum. O da Novi Sad hatırası. İçinde bir kalemtraş ve cetvelle satılıyordu. Değişik desenleri vardı ama ben en çok bu geometrik desenliyi sevdim.

Şimdilik bu kadar. Yeni alışverişlerde görüşmek üzere! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...