25 Mart 2017

Attention please...

Yine uzun süreli sesim çıkmadı belki merak etmişsinizdir diye ufak bir güncelleme yapmak istedim. Günlerden Cumartesi. Saat 08.00. 
Evden çıkmam için toplamda 1,5 saatim var ve bu süreç içinde cornflakes'li hızlı bir kahvaltı, duş, çanta hazırlama işleriyle boğuşacağım. Yetişirim herhalde değil mi? Umarım. :) Uçağı kaçırmak istemem zira bugün sevdicekle İzmir'e evime doğru yola çıkıyoruz. 
4 gün boyunca yokum İstanbul'da. Her şeyi çook özledim. Canım İzmir gözümde tütüyor. Bol bol fotoğraf paylaşımları yaparım zaten siz de görürsünüz. 
İnstagramı son zamanlarda epey aktif kullanmaya başladım.
Hala takip etmeyenler varsa işte linki. <mutlukeci>
Hatta son zamanlarda paylaştığım fotoğraflara durup durup tekrar bakıyorum narsist miyim neyim haha. Çok güzel bir yere gittik Burgazada'ya. 
Son zamanlarda beni en en motive eden şeylerden biri oldu bu gezi. Detaylı olarak size yazacağım hatta göstereceğim galiba. Sürpriz! :)
Hayatım bu aralar güzel bir düzleme girdi. Kafamdaki planları uygulamaya başladıkça iyi hissediyorum ve daha iyi şeyler olacak gibi geliyor.
Birkaç şey daha var bahsetmek istediğim ama önümüzdeki yazıya kalsın. 
Bu arada instagram stories(anlık paylaşım) bölümünde her gün sevdiğim ve bana ilham veren cümleleri paylaşıyorum. İngilizce ama takip etmek isterseniz bakmayı unutmayın. Ben çok sevdim bu seriyi. Kaynak pinterest oluyor zaten. Direkt o siteden de bakabilirsiniz. 
Mısır gevreğimi hazırlamaya giderken youtube'da bir Elvin Levinler (güzel motivasyon sağlayan videoları var!) videosu açarak bu hızlı ve kaçamak güncelleme yazısına son veriyorum. Bekle bizi İzmiir! :)

Burgazada ve mimozalarım.

Günün sözü:

Sevgiler 
Mutlu Keçi

2 yorum

  1. Arayı çok açmayın, sizin yazılarınızı okumak beni mutlu ediyor :-)

    YanıtlaSil
  2. Yaa inanamıyorum ortak noktalarımıza. :D

    Öncelikle Burgazada'ya gitmeyi çok istiyorum ama kalacak yer araştırdığım zaman iki tane butik otelden başka yer göremiyorum. Sevgilimle gitmek istediğim için ve oranın insanını tanımadığım için pek emin olamıyorm. Siz nerede kaldınız? Tavsiye edebileceğin bir yer var mı??

    Ben de bu ara Elvin Levinler videoları ile yoga yapıyorum ve enerjisi gerçekten inanılmaz :))

    He bir de, bu ara ayrı eve çıkma hayalleri kuruyorum ve hep senin yeni evine taşınırken, kendi tatlı alanını yaratırken duyduğun heyecan aklıma geliyor :))

    YanıtlaSil

© Mutlu Keçi
Maira Gall