30 Ocak 2016

Breaking Bad, Friends, Narcos, Girls, Outlander... (Meydan okuma 7-16)

Hey, merhaba geldim ben!

Hiç lafı uzatmadan meydan okumaya kaldığım yerden devam ediyorum. Zihin'den takip ettiğim kadarıyla bugün meydan okumanın 21. günü. Ben de şimdi son yazdığım yazıdan bu yana geçen zamanda cevaplayamadığım soruları bir çırpıda yazıvereceğim. O yüzdeeen boool dizili ve de keyifli bir yazıya hazır olun diyorum. Bu arada bu meydan okuma çok zevkli bence. Sayesinde nur topu gibi iki yeni dizim oldu izlemeye başladığım. O yüzden sizin de güzel keşifler yapacağınızı düşünüyorum.
Haydi başlayalım!

7. Başta sevmeyip de zamanla bayıldığınız dizi?

Daha önceki sorulardan birinde de bahsetmiştim. Breaking Bad'i başlarda hiç sevmeyip ilk bölümden sonrasını izlememiş hatta ilk bölümünde yarısında kapatıp bırakmıştım. Sonra aylar sonra bir döndüm pir döndüm. Sezonları tek nefeste yalayıp yuttum. Ve ufak bir not benim izlediğim dönemde hiç o kadar da popüler değildi. Son sezonların yayınlanmaya başladığı dönemlerde iyice patladı. Ve gerçekten de popüler olup da fazla şişirilen bir dizi olduğunu asla düşünmüyorum. Hala izlememiş olanlar hiç de geç kalmış değilsiniz. Açın bir bölüm ve başlayın hemen! :)


8. Bu sezon gösterilen diziler arasında en sevdiğiniz hangisi?

Bu sezon başlayan yeni diziler arasında benim favorim kesinlikle Narcos. Çok çok sürükleyici bir dizi. Belgesel türündeki işlere her ne kadar çok düşkün olmasam da Narcos bir dakika durmayan aksiyonuyla ilk bölümden itibaren gönülleri fethetti. Pablo Escobar'ın gerçek yaşam öyküsüne dayanan dizi daha çok kişi tarafından izlenilmeyi hak ediyor. Bu arada dizi içerisinde hem senaryoya hem de gerçek fotoğraflara videolara yer veriliyor. Başrol oyuncusu zaten muazzam. Polis karakterlerden biri ise hepinizin Game of Thrones'tan tanıdığı biri. Daha da spoiler yok! :)


9. İzlemeyi düşündüğünüz eski/yeni dizi?

Six Feet Under! Dizi meydan okumasında o kadar çok kişide bu diziyi gördüm ki merak etmeden duramıyorum. Kendimi hazır hissettiğimde de başlayacağım mutlaka.

10. Hiç beğenmediğiniz dizi?

Ay inşallah fanları bu cevabımı görmez ama Modern Family demek istiyorum bu soruya. Gerçekten neden o kadar çok seviliyor, komik bulunuyor, o kadar ödül alıyor bilmiyorum ama 4-5 bölüm izlememe rağmen bana hiçbir manada hitap etmeyen bir dizi oldu. Üzgünüm.

11. Adıyla en çok uyumlu olduğunu düşündüğünüz dizi?

Hmmm bu soruyu bir miktar düşündüm birkaç tane de yanıt buldum ancak ilk aklıma geleni söylüyorum. Friends! Ay canım dizim. O kadar çok sevmiştim ki. Üniversite zamanı koca bir yazı 9 sezon Friends izleyerek geçirmiştim. Ah ufak bir not ben 10. sezonu hala bitirebilmiş değilim hatta bende bu konuda ufak bir takıntı olduğunu düşünmeye başladım. Sevdiğim birçok dizinin özellikle uzun soluklu dizilerse son sezonunu bir türlü izleyemiyorum ama bunu bilerek yapmıyorum. O son sezon kalıyor hep öylece. Neden?!


12. İlk göz ağrınız hangi dizi?

Şimdi bunu yabancı ve türk diziler şeklinde ayırmak istiyorum. Öncelikle benim en sevdiğim ve bayılarak izlediğim ilk dizi herhalde Çılgın Bediş'ti. Haha selam 90'lar. Sonra bunları Rosalinda gibi pembe diziler izledi. İnanılmaz derecede sürükleyiciydiler ya ful entrika. :))
Neyse yabancı dizi olarak düşündüğümde eş zamanlı olarak izlediğim diziler vardı tv'de. Şu an tv2 olan kanal eskiden adı neydi unuttum ama orada yayınlanıyordu. Bizim evimizde de internet filan yoktu o aralar. Ben de televizyondan izliyordum. İlki Supernatural'dı. Tahminimce 3 sezon filan izlemişimdir. Sonra devam etmedim nedense ama geceleri salonun ışığını kapatıp baya heyecanla ve korkarak izlediğimi hatırlıyorum.
2. diziye gelirsek o da Will and Grace. Komedi dizisi. Karakterleri çok seviyordum. Onu da bitiremedim ama keyifle izlenebilecek bir dizi o da tavsiye ederim.


13. En iyi dizi kadrosu hangi dizideydi?

Hmmm. Bu soruda da 2 dizi arasında kaldım aslında ama Sherlock demek istiyorum. Hem Sherlock karakteri hem de Dr. Watson zaten ağzım açık izlediğim insanlar. Oyunculuk anlamında tabiki. Baya seviyorum kendilerini. :)


14. En sevdiğiniz dizi jeneriği?

Gilmore Girls! Ancak bu dizinin jeneriğini sırf şarkıdan ötürü seviyorum. Çook güzel. Aslında Friends diyecektim. Resmen karar veremiyorum True Detective(1.sezon) de diyebilirim. Üçü arasında çok fena kararsız kaldım arkadaşlar seçimi size bırakıyorum. Buyurun. :)





Ben galiba Friends diyeceğim ya çook özlemişim hepsini. :))

15. Müziklerini çok sevdiğiniz dizi?

Girls. Bu diziyi izlediğim sıralarda her bölüm sonunda bu şarkı kiminmiş aa playlistime şunu da ekleyeyim dediğim şeyler dinlediğimi hatırlıyorum. Baya seviyordum. 5. sezonu da sabırsızlıkla bekliyorum. Başlasa da artık izlesek.
Yoksa siz hala bu diziye bir şans vermediniz mi? Sıkıntılı geçen zamanlarımın eşlikçisi Lena Dunham. Çok güzel bir dizidir. Hayatın içinden bir şeyler işte. :)


16. En başarılı dönem dizisi?

Ben pek o tarz diziler izleyen biri değilim ama bu soruya son zamanlarda izlediğim ve çok çok çok sevdiğim bir diziyle cevap verebilirim. Outlander! Meydan okumaya katılan birinde daha bu cevabı görmüştüm sanki. Çok güzel bir dizi yahu. Çevremdekilere tavsiye edip duruyorum hep. Bilim kurgu, tarih, dram, aşk, gerilim ne isterseniz var içinde. Karakterler, oyunculuklar çok başarılı. O kadar iyi oynuyorlar ki vallahi bir adaylık vs. bekliyorum bu sene Emmy'de. Bu arada kitap uyarlamalarının genellikle dizi konusunda iyi olduğunu düşünüyorum. Kitaplarını okumadım henüz ama dizisi bile harika. 2. sezonu çok büyük merakla bekliyoruum. Benim gibi bilim kurgu, tarih, aşk üçgeninde ilerleyen eserleri seven biriyseniz bu dizi tam sizlik diyorum.


Devamı yarın gelecek... 17. soruda görüşmek üzere!

İyi geceler,
İyi seyirler ^.^

7 yorum:

  1. yaa ben de çok boşladım meydan okumayı:(
    Friends <3
    Girls'e yarın başlıyorum!
    Six Feet Under. ahaha aynı cevap:) başlayalım ya artık..
    ve ve ve Çılgın Bediş ya!! Rosalinda!!90ları çok seviyorum:))

    ayrıca Floransa hakkında twitterda sana bi görsel gönderdim. Floransa'yı geçtim tüm italya gezimin en güzel anıydı. yer: michelangelo tepesi /
    Floransa yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. twitterdaki mesaj gelmemiş bana ya. :(

      Sil
    2. aa şimdi tekrardan takip isteği gönderdim:) mesajı da bi daha gönderirim:)

      Sil
  2. Ben de bugün yeni bir diziye başladım . Map off. bİR kaç
    bölüm daha izlerim gibi geliyor. Bu meydan okumayı sinema filmleri
    içinde yapmanı bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinema için de yaptık aslında film kategorisi altında bulabilirsiniz. :)

      Sil
  3. Outlander'ı evet ben de başka bir blogda gördüm. İzlenecekler listeme eklendi.

    Friends'i ben de çok severim ama keşke içinde Chandler'ın da olduğu bir fotoğraf koysaydın. Kendisi dizide en sevdiğim karakter oluyor da :-))

    Rosalinda'yı yayınlandığı dönemde kadın erkek çocuk herkes izlemiştir bence. Okuldan koştura koştura gelir ben de izlerdim.

    Six Feet Under'a ben de başlayacağım. Çok güzel bir diziymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chandler'ın olduğu fotoğrafı o soru için saklamıştım, son yazımda görebilirsiniz kendisini. :))

      Sil