18 Ocak 2017

Meydanlar boş kalmasın! #17 Çelınc (1. gün)

Heyyyyyy açılın yılın ilk meydan okuması başlıyor! As bayrakları as!!! :)

Duydum ki sonik hanımcım yeni bir challenge organizasyonu yapıvermiş hem de üşenmemiş biz sevgili katılımcılarına güzel güzel sorular seçmiş. E bir mutlu keçi'nin en sevdiği şey de tabi ki meydan okumaktır! Hemen ooo durun ben de varım dedim! (tipik bir oğlak + yükseleni koç burcu insanı.)
Bugün aslında 17 Ocak ve meydan okumanın ilk günüydü ben de uyumadan hemen ilk güne yetişeyim diyerek hızlıca bu yazıyı buraya bırakıyorum efenim.

Sorulara hemen şöyle bir göz atalım ve ilk soruyla başlayalım.


Soru 1: Beş sözcükle kendini anlat.

İnsanın kendini anlatması kadar güç bir şey yok ama durup biri aniden bana bunu sorsa aklıma ilk ne gelirdi o açıdan düşünüp yanıtlıyorum soruyu. :)

*Üşengeç
*Espirili
*Duygusal
*Sakar
*Muhalif

Bu kısa kısa yazdığım her kelimenin ardından yüzümde komik bir gülüş kaldı, aklıma anılar uçuştu. Çok uykum olmasa size de bahsederdim ama bir dahaki sefere artık. Bu arada katılmak isteyenler varsa alta yorum bırakabilir. Seve seve okurum yazılarınızı. Tanışalım kaynaşalım ama değil mi? Kimbilir neler neler öğreneceğiz daha hakkımızda. :)

Yarın akşam görüşmek üzere,
Mutlu Keçi

2 yorum:

  1. KATILDIM BU SAYEDE BLOGLAR HAREKETLENDİ sONİK hANIMA TEŞEKKÜRLER
    sAYESİNDE sizin bloğu buldum
    sevgielr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay merhaba hazır adımı görmüşken ben de buraya sıkışayım. ben teşekkür ederim bu arada. :))

      mutlu keçiciğim! sadece o beş cevap bile insanın gözünün önüne mutlu bir keçi fotoğrafı getiriyor. <3

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...