25 Nisan 2016

Ah şiir, canım şiir! (13)

Favori şiiriniz ya da sizin için anlamı olan bir şiir var mı?

Gece 01.00 suları.. Tam da geceye yaraşır bir soru var bugün. Zaten hüzünlüyüm de biraz. Açıp açıp okuyorum sevdiklerimi şu an.
Şiir severim, çook severim diyemeyeceğim evet ama severim ve bazen koca bir romandan daha çok şey verir bize 3 dize. 

Edip Cansever en sevdiğim şairlerin başında geliyor. Sonra Nazım Hikmet, Cemal Süreya, Turgut Uyar, Atilla İlhan diye gidiyor.
Mendilimde Kan Sesleri, Üvercinka, Yaşamaya Dair, Emperyal Oteli en sevdiğim şiirlerdendir. 
Bir de o şiirleri gerçekten güzel icra edenler varsa dinletileri de tadından yenmiyor.

Nazım Hikmet'in Yaşamaya Dair şiirinin çıktısını alıp duvara filan asasım gelmişti bir ara. Bir de Genco Erkal'ın sesinden dinlemeyi çok isterdim canlı canlı. Neyse biz şimdilik youtube ile idare edelim.




2 yorum:

  1. Ben de saydığın şairleri severim. Kolay, duru, akıcı. Yürek çarpıcı. Şiir konusunda çok muhafazakarim. Heralde pek anlamadigimdan.

    Youtube paylaşımını dinliycem. Genco'yu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinle dinle canlı gibi olmaz ama fena değil yine de :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...