12 Temmuz 2015

100 Happy Goat Days #Day23




Bugün alışveriş günüydü. Önce bolca dinlendik sonra da alışverişe gittik. Eve gelince de babil.com'dan yeni kitaplar aldım. Özellikle Sahilde Kafka'ya hemen kavuşup başlamak istiyorum. Murakami cidden merak ettiğim yazarlar arasındaydı. Çok sevindim sonunda yollarımızın kesişmesine. Bu arada yarın Belgrad ormanına bisiklet sürmeye gideceğiz hihi. Şimdi ise Yunan şarkıları eşliğinde bir Cumartesi gecesini daha sonlandırıyorum. 
İyi geceler 23. günden! :)

2 yorum:

  1. Tüy ruloları :) Evimizin olmazsa olmazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle! Benim için evin demirbaşı gibi bir şey. Evde şu an kedi de yok oysa ki :)

      Sil

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...