25 Ağustos 2014

Camping!

kaynak
Gerçekten silkinip kendime gelmem gerekiyor artık. Bu haftaki tatil bunun için bir fırsat. Çok seviniyorum şimdiden. Çünkü hayatımda ilk kez kamp deneyimi yaşayacağım. Erkek arkadaşımla Akyaka’ya gidiyoruz bir haftalığına. Çadırımızı, matlarımızı aldık. Bakalım nasıl bir deneyim olacak. Bitmeyen bütünlemeler, yaz okulu derken tüm yaz sınavlarla uğraşmış olan ben güzel bir tatili hak ettim bence. Doğayla iç içe huzurlu bir tatil bizi bekliyor şimdi. Tek korkum ise sinekler, böcekler vs. O konu için de ilaçlarımız hazır. :) Tatil dönüşü ise hayatımda yavaş yavaş başlayan yeni evrenin hazırlıklarına kendimi vereceğim. Şimdilik durumlar böyle. Döndüğümde kampa dair bol görselli bir yazı iliştiririm buraya. Sevgiler!

2 yorum:

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...