30 Haziran 2014

Yaz Okuma Şenliği (Arzu)


Bu liste sevgili arkadaşım Arzu'nun daha önceki yazımda paylaştığım Pinuccia'nın okuma şenliği için hazırladığı kitaplardan oluşuyor. Güncellemeleri de benim bloğum aracılığı ile yapacağız. Sevgiler. :)


  • 3. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.
Yağmur Kaçağı, Atilla İlhan, 70s

  • 4. Kategori (10 puan): Adında bir sayı geçen bir kitap.

Bir Son Duygusu, Julien Barnes, 150s


  • 5. Kategori (10 puan): Bir kişisel gelişim kitabı
Incognito Beynin Gizli Hayatı, David Eagleman, 230s

  • 6. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap
Kırmızı Pazartesi, Gabriel Garcia Marquez, 107s


  • 8. Kategori (10 puan): Bir savaş kitabı.
Şarkı Söyle Luna, Paule du Bouchet, 254s

  • 26. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 15 puan, toplamda 45 puan): 3 kitaplık bir seri veya aynı seriden 3 kitap.
Torino Kefeni, Tanrı’nın Kayıp Oğlu, Kutsal Sahtekar; J R Lankford





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...