3 Haziran 2014

Tavsiyelerin en güzeli; Filmler! :)

Son aylarda izlediğim filmlerden bir derleme yaptım. Hepsiyle ilgili uzun uzadıya yazmaya biraz üşendim açıkçası ama film tavsiyesi isteyenlere azcık fikir vermesi açısından hoşuma giden filmlerden oluşan bu kolajları sunmak istiyorum size. Bazılarını çok çok beğendim bazıları ise güzeldi. Çok vasat diyebileceğim bir film yok aralarında. Neyse lafı uzatmadan sizleri önerilerimle baş başa bırakıyorum. İyi seyirler. :)



1- The Secret World of Arrietty
2- How To Train Your Dragon
3- My Neighbor Totoro
4- Kiki's Delivery Service
5- Up




1- Life of Pi
2- Her
3- Little Miss Sunshine
4- Sliding Doors
5- You've Got Mail




1- Hunger Games 1&2
2- El Cuerpo
3- Before Sunrise / Sunset / Midnight
4- Dans La Masion

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Firefly Lane övmek için geri dönmüş olabilir miyim?

Açtım beyaz bir sayfa başladım yazmaya. Seni çok özledim canım blog. Bu yazı nasıl başlar neye evrilir bilmiyorum. Tam şu anda geçen hafta b...